W ramach zapowiedzi swojego występu podczas finału Ligi Mistrzów UEFA Marshmello wziął udział w specjalnym klipie, w którym rozważa dostępne możliwości na kolejny show. Pojawiają się propozycje od znajomych postaci z innych produkcji marki Pepsi, w tym od Leo Messiego, Paula Pogby, Jadona Sancho, a uzupełniają je członkowie grupy muzycznej Now United.
Końcowa scena, w której artysta pojawia się w towarzystwie kultowego trofeum Ligi Mistrzów UEFA stanowi zapowiedź przedstawienia dla widzów na całym świecie.

Pepsi partnerem Ligi Mistrzów UEFA
Finał Ligi Mistrzów UEFA jest jednym z najbardziej wyczekiwanych dorocznych wydarzeń sportowych na świecie, a tegoroczne spotkanie będzie transmitowane w ponad 200 krajach. Ceremonia otwarcia prezentowana przez Pepsi będzie miała miejsce na kilka minut przed rozpoczęciem najważniejszego meczu europejskiej piłki klubowej. W wydarzeniu prezentowane będą wszystkie marki Pepsi, obejmujące Pepsi, Pepsi Black / MAX oraz Diet Pepsi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/optymistyczna-przyszlosc-pepsi-reklama-the-mess-we-miss ##
– We współpracy z UEFA Pepsi od 2016 roku buduje platformę ceremonii otwarcia – tegoroczny program sprawi, że wszyscy zostaniemy przeniesieni na wyższy poziom doznań. Pepsi doskonale rozumie, na czym polega rozrywka, a w czasach, gdy świat jej najbardziej potrzebuje, nasza marka przynosi radość i lekkość – powiedziała Natalia Filippociants, wiceprezes PepsiCo ds. marketingu napojów.











