Focus Nation dla TFI PZU

Agencja Focus Nation promuje w internecie nową platformę inPZU.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Focus Nation dla TFI PZU

Kampania Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU przygotowana przez agencję Focus Nation ma za zadanie wypromować platformę internetową inPZU.pl – platformę, która umożliwia inwestowanie w pasywne fundusze inwestycyjne inPZU – na której każdy, w 15 minut, może zostać inwestorem i pomnażać swoje oszczędności.

Kampania trwa od 19 października i jest realizowana w internecie i kanałach social mediowych PZU.

Influencerzy w kampanii TFI PZU

W kampanii wykorzystano content wideo przygotowany przez dwóch znanych influencerów: blogera finansowego Tomasza Jaroszka (Doradca.tv) oraz youtubera Pawła Sviniarskiego (kanał "Dla pieniędzy).

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa, będąca źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy zainteresują się tematem inwestowania swoich oszczędności w fundusze inwestycyjne. Wspierać ją będzie również mailing do bazy osób zainteresowanych inwestowaniem swoich oszczędności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"