
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

foodpanda, światowy lider zamówień jedzenia online, ogłosiła w ubiegłym tygodniu przejęcie rosyjskiej platformy do zamawiania jedzenia Delivery Club. Z połączenia dwóch firm powstanie największa platforma do zamawiania jedzenia w Rosji Dzięki przejęciu, rosyjski oddział foodpandy umożliwia najszerszy dostęp do oferty ponad 2,500 restauracji partnerskich, z których można zamówić posiłki za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Po przejęciu Delivery Club staniemy się liderem zamówień jedzenia online w Rosji, obsługując Klientów w całym regionie Wspólnoty Niepodległych Państw – skomentował Ralf Wenzel, współzałożyciel i globalny dyrektor zarządzający foodpanda. Delivery Club (delivery-club.ru) został założony w 2009 roku, a jego usługi dostępne są wyłącznie na rynku rosyjskim (na chwilę obecną usługa dostępna jest w 18 miastach), podczas gdy foodpanda (www.foodpanda.ru) jest marką globalną działającą na ponad 40 rynkach. Delivery Club jest prawdziwym prekursorem na rynku zamówień jedzenia online w Rosji. Na przestrzeni lat zbudował pokaźną bazę Klientów i produktów. Jesteśmy podekscytowani faktem podpisaniem umowy z serwisem foodpanda, dzięki której wzniesiemy naszą usługę na wyższy poziom – powiedziała Anna Shkirina, dyrektor zarządzający Delivery Club. Przejęcie Delivery Club to kolejny krok w osiągnięciu naszego celu, jakim jest pozycja lidera na 40 rynkach, które obsługujemy i zapewnienia najwygodniejszego sposobu zamawiania jedzenia, niezależnie od tego gdzie obecnie przebywa nasz Klient. – podsumował Piotr Łagowski, dyrektor generalny foodpanda na rynkach CEE. W ostatnim czasie serwis foodpanda otrzymał nagrodę dla najszybciej rozwijającego się startupu w kategorii e-commerce w konkursie Europas 2014. Przejęcie tak dużego gracza, jakim jest Delivery Club, jest kolejnym etapem w światowej ekspansji serwisu.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
