Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.plwynika, że "Fort Boyard" oglądało średnio 2,33 mln osób. Formatzapewnił TVP 2 udział w rynku na poziomie 16,85 proc. wśródwszystkich widzów i w 17,43 proc. w grupie 16-49. Lepsze wynikishow miał w okresie od 11 października do 6 grudnia br. (dataemisji ostatniego odcinka), gdy pokazywany był o 19.10, bo jegoudział w rynku wahał się wtedy między 16,43 proc. a 20,15 proc.Wcześniej, gdy program nadawano o 20.05 (od 6 września br.), jegoudział wynosił od 13,35 proc. do 15,99 proc.
W paśmie nadawania "Fortu Boyard" TVP 2 była dopiero trzeciąstacją pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma była TVP 1,emitująca wtedy głównie "Wieczorynkę", "Wiadomości" i filmyfabularne, co dało jej 3,53 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazłasię TVN (gł. "Fakty", "Uwaga!", "Niania", "Mam talent"; 2,9 mln).Nieco gorzej od Dwójki radził sobie natomiast Polsat (gł."Wydarzenia", "Ranking gwiazd", "Jak Oni śpiewają"; 2,2 mln).

Program gromadził przed telewizorami głównie kobiety, widzów wwieku od 10 do 15 lat oraz od 35 do 39 lat i powyżej 45. rokużycia, mieszkańców wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Przychody ze spotów reklamowych nadawanych przed i po emisjikażdego odcinka "Fortu Boyard" wyniosły w sumie 6,1 mln zł (danecennikowe bez rabatów).
Druga edycja programu, która została już nagrana, ma pojawić sięw ramówce TVP 2 wiosną 2009 roku.
Oglądalność "Fortu Boyard" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Profil widowni "Fortu Boyard"











