Frankenstein reklamuje Play Fresh (wideo)

Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej Play Fresh. Tym razemkreacja nawiązuje do czarno-białego filmu o Frankensteinie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie kampania Play Freshreklamuje ofertę, w której stawka minutowa za połączenia w sieci ina numery stacjonarne wynosi 5 gr, natomiast po każdym doładowaniuotrzymuje się darmowe SMS-y do wszystkich sieci, a konto jest ważneprzez rok. Kreacja trzech spotów telewizyjnych jest utrzymana wkonwencji słynnego czarno-białego horroru "Frankenstein", jednaktytułowy bohater w tym przypadku nieoczekiwanie prezentuje ofertęPlay Fresh.

Z kolei layouty wykorzystywane w tej akcji są oparte na motywieszwów chirurgiczne, które w filmowej historii zostały użyte dostworzenia potwora ze szczątków. Przekaz jest skierowany do młodychludzi, obecnych i potencjalnych użytkowników telefonów nakartę.

Akcja od 13 lipca jest prowadzona w telewizji (stacje należącedo TVP, TVN i Polsatu), prasie ("Newsweek" i kolorowe dzienniki,m.in. "Fakt" i "Super Express"), radiu, interencie (główne portale,m.in. onet.pl i wp.pl) oraz na outdoorze, obejmując równieżdziałania ambientowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 27sierpnia - przygotowała agencja reklamowa ChangeIntegrated, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmujesię dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"