Fresco: skutery i aparaty cyfrowe w nowej promocji

Marka win stołowych Fresco przygotowała na okres letni nową promocję konsumencką. Na zwycięzców zabawy czekają włoskie skutery oraz aparaty cyfrowe. Promocja rozpoczęła się 9 maja i będzie trwała osiem tygodni - do 30 czerwca 2011 r.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w zabawie, należy zakupić dwie butelki dowolnego wina Fresco, zachować paragon, a następnie wysłać SMS o treści FRESCO pod numer 70711 najbliżej każdej pełnej godziny. Uczestnik, którego SMS w całym tygodniu okaże się najszybszy wygrywa skuter, a kolejnych 25 osób aparat cyfrowy. Do wygrania jest 8 skuterów Vespa oraz 200 aparatów fotograficznych Kodak EasyShare. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się w regulaminie dostępnym w siedzibie organizatora oraz na stronie www.promocjafresco.pl.

Promocja konsumencka prowadzona będzie na terenie całego kraju w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym. W działaniach promocyjnych w punktach sprzedaży wykorzystywane będą materiały POSM, m.in. ulotki i plakaty. Głównym elementem komunikującym akcję są promocyjne zawieszki na butelkach Fresco.

grafika

Kreację i pomysł przygotowała agencja Kropka Bordo. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu