Frisco.pl z beaconami promuje zakupy mobilne w warszawskim metrze

Sklep internetowy Frisco.pl wyposażył swoje reklamy outdoorowe na stacji centrum warszawskiego metra, pełniące funkcję wirtualnych sklepów, w tzw. beacony. W ten sposób promuje mobilne zakupy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Frisco.pl z beaconami promuje zakupy mobilne w warszawskim metrze

Na ścianach stacji umieszczono reklamy wielkoformatowe z artykułami pięciu znanych producentów. Przy każdym nośniku zainstalowano mały nadajnik, tzw. beacon nadający sygnał za pośrednictwem bluetooth 4.0. Łączy się on ze znajdującymi się w pobliżu  smartfonami z włączoną aplikacją Frisco i wysyła mobilny kupon na zakupy z 10-procentową zniżką. Za pomocą smartfona można zrobić zakupy ze sklepów firmowych z ofertą Frisco.pl.

Przypomnijmy, że outdoorowe reklamy pełniące funkcję interaktywnych sklepów Frisco wprowadziło na stację warszawskiego metra już jesienią ub.r. (więcej na ten temat).

Za ich wdrożenie beaconów na nośnikach w metrze odpowiada agencja Witchcraft Studios, która jest też autorem nowej aplikacji mobilnej Frisco.pl. Działania public relations nadzoruje agencja Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji