Frontex chce zatrudnić agencję do monitorowania mediów społecznościowych

Europejska Agencja Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach Państw członkowskich Unii Europejskiej - Frontex chce zatrudnić firmę, która będzie dla niej monitorować i analizować media społecznościowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Frontex chce zatrudnić agencję do monitorowania mediów społecznościowych

Frontex chce monitorować social media w celu lepszej analizy ryzyka związanego z przyszłymi nielegalnymi ruchami migracyjnymi wpływającymi na granice zewnętrzne Unii Europejskiej (UE) oraz państw stowarzyszonych w ramach Schengen, mającej pomóc w planowaniu, prowadzeniu i ocenie wspólnych działań koordynowanych przez Frontex.

Umowa z wybraną firmą zostanie wstępnie zawarta na 14 miesięcy, po tym okresie może zostać wznowiona dwukrotnie - za każdym razem na rok.

Zainteresowane firmy mogą zgłaszać swoje oferty do 14 października br. Wartość kontraktu ma mieścić się w przedziale 144 tys. a 400 tys. euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii