Fundacja na rzecz Nauki Polskiej potrzebuje agencji PR

Fundacja na rzecz Nauki Polskiej zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług public relations i doradztwa public relations – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Fundacja na rzecz Nauki Polskiej potrzebuje agencji PR
fot. mat.pras.

Wybrana w tym postępowaniu agencja zajmie się m.in. realizacją aktywności mających na celu promowanie działań, projektów i rezultatów projektów finansowanych przez FNP, poprzez docieranie do środowiska naukowego, opinii publicznej i mediów oraz promowanie oferty programowej FNP wśród dotychczasowych i potencjalnych beneficjentów/grantobiorców FNP. 

Będzie też m.in. odpowiadać za działania z zakresu event PR, realizację planów, strategii  i działań informacyjno-promocyjnych, tworzenie koncepcji i planów komunikacji obejmujących komunikację w mediach, social mediach i na stronach internetowych, tworzenie materiałów i opracowań tekstowych (m.in. komunikatów prasowych, wpisów w social mediach itd.). 

Z wybraną agencją Fundacja planuje pracować rok. Zainteresowani mogą składać oferty do 19 maja. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą