Do przetargu zgłosiły się agencje Stor9, Pro Polska i Kerris Group, a także konsorcjum: Shark Entertainment z Media Republic, Advalue z Socialtime oraz Berry Project z Media Group.
Fundacja Orły Sportu do współpracy wybrała: Kerris Group oraz konsorcja: Shark Entertainment z Media Republic i Advalue z Socialtime.
Agencje te zajmą się m.in. przygotowaniem i publikacją postów tekstowych, graficznych, wideo, audio w mediach społecznościowych, projektowaniem kreatywnych formatów (reels, stories, carouseli, shorts), realizacją transmisji live oraz moderowaniem dyskusji i komentarzy (w tym w czasie rzeczywistym).

Będą też odpowiadać za przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach (Facebook Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads itd.), działaniami z obszaru influencer marketingu (wyszukiwanie, selekcja, kontraktowanie, koordynacja, raportowanie efektów). Będzie też obsługiwać kampanie płatne (Google Ads, programmatic, performance itp.) i kupować media.
Zlecenie dotyczy obsługi turnieju Z Orlika na Stadion.
Umowy z wybranymi firmami zostały zawarte na okres do 31 grudnia 2026 roku.











