„BOOBlabla” na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak’n’Roll (wideo)

Fundacja Rak’n’Roll rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą kobiety do badania USG piersi. Elementami akcji - w którą zaangażowały się m.in. aktorki, prezenterki i twórczynie internetowe - są bot „BOOBlabla” na Messengerze oraz żel do każdego kształtu piersi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„BOOBlabla” na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak’n’Roll (wideo)

- Polki traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie - opisuje Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak'n'Roll. - Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie - podkreśla.

W ramach akcji promowany jest żel dostosowany do każdego kształtu piersi. To po prostu żel używany do badania USG, przy czym w reklamach jest prezentowany jako produkt komercyjny.

grafika

W akcji biorą udział kobiety znane z internetu, filmów i seriali oraz mediów tradycyjnych: Karolina Gilon, Ola Hamkało, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Jessica Mercedes, Małgorzata Rozenek-Majdan, Zosia Ślotała, Julia Wieniawa i Barbara Wrońska.

15 października każda z nich pochwaliła się żelem na swoich profilach w mediach społecznościowych. Dopiero w kolejnym kroku zdradziły, że żel tak naprawdę nie jest rewolucyjnym kosmetykiem a produktem stosowanym powszechnie w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi

 

Reklamy odsyłają do botu „BOOBlabla” uruchomionego na Messengerze, poprzez który kobiety mogą skontaktować się z najbliższym Gabinetem z Różową Wstążką i zapisać na dofinansowane badanie USG piersi.

W ramach kampanii #CosDoNichMam na kobiety czeka 7 tysięcy badań USG dofinansowanych przez głównego partnera akcji Avon Kontra Rak Piersi. Na badanie można się umówić także telefonicznie. Pełna lista gabinetów jest dostępna avonkontrarakpiersi.pl.

grafika

Kampania została przygotowana przez agencję DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"