Fundacja Zwalcz Nudę promuje zdrowy ruch w kampanii "Spoć się"

Wystartowała nowa kampania społeczna mająca zachęcić Polaków do zwiększenia aktywności fizycznej. Pod hasłem „Spoć się!” Fundacja Zwalcz Nudę będzie promować modę na sport, oraz popularyzować różne formy ruchu dla osób w każdym wieku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania „Spoć się!” ma pokazać, że uprawianie sportu nie wymaga dobrej kondycji – jest wiele dyscyplin „mniej wysiłkowych”, a wśród nich każdy znajdzie tę adekwatną do swojego wieku oraz poziomu sprawności.

Organizatorzy kampanii „Spoć się!” chcieliby nie tylko odczarować mity funkcjonujące wokół aktywności fizycznej, ale też zmienić nasze postrzeganie pocenia się. To właśnie ono stało się kolejną wymówką dla ograniczenia ruchu, obok zapracowania, braku czasu i długich godzin spędzanych przy komputerze.

Fundacja Zwalcz Nudę promuje modę na sport

- Strach przed poceniem się wpływa negatywnie na naszą aktywność - mówi Krystyna Radkowska, prezes Fundacji Zwalcz Nudę. – Z rozmów z trenerami, nauczycielami WF oraz sportowcami, które prowadziłam przy organizacji Narodowego Dnia Sportu, wynika, że Polacy bardzo nie lubią się pocić. Z jednej strony mają świadomość, że aktywność fizyczna to warunek zachowania zdrowia, z drugiej jednak rezygnują z ruchu z powodu pocenia się. Chcemy zmienić to nastawienie, promować modę na sport, dlatego nadaliśmy kampanii przykuwającą uwagę i nieco przewrotną nazwę – „Spoć się!” – dodaje Radkowska.

Do współpracy w ramach kampanii zaproszono influencerów, zarówno zawodowych sportowców, jak i amatorów. Na stronie internetowej kampanii spocsie.pl, będzie można obejrzeć filmy z ich udziałem i zobaczyć, jak się pocą, uprawiając sport. W materiałach kampanii znajdują się także treningi od klubów sportowych i prosty test, pomagający dobrać sport do swoich preferencji.

Całości towarzyszyć będzie kampania informacyjna w social media (TikTok, Facebook, Youtube, Instagram, portale internetowe).

Projekt jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu z programu Sportowe Wakacje+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą