Gabriel Kociszewski przechodzi do Aleph ze spółki Rittal, gdzie przez ostatnie 2 lata pełnił rolę marketing specialist. Wcześniej pracował m.in. w agencji InnerValue, jako social media specialist.
W Aleph obejmuje stanowisko client solutions managera. Jest to rola regionalna. Będzie współpracował z zespołami sprzedażowymi, analitycznymi, kreatywnymi oraz partnerami platformowymi, odpowiadając m.in. za budowanie i pielęgnowanie długofalowych relacji z klientami oraz całościowy nadzór nad pełnym cyklem kampanii digitalowych - od planowania strategicznego, przez "egzekucję", po analizę wyników i rekomendacje.
Igor Drozdowski obejmuje w Aleph Polska stanowisko associate client solutions manager. Zajmie się m.in. wsparciem lokalnych klientów w Polsce w działaniach związanych z platformą X. Do jego obowiązków będzie należało m.in. opracowywanie i realizacja skutecznych strategii reklamowych zgodnych z celami klientów, z wykorzystaniem różnych platform digitalowych oraz monitorowanie i analiza wyników kampanii, przygotowywanie praktycznych rekomendacji oraz propozycji optymalizacji.

Igor Drozdowski również jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, w której zdobywał także pierwsze doświadczenia zawodowe, jako przewodniczący komórki ds. partnerstw i współprac biznesowych.











