Liderem segmentu pozostaje “Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w maju br. wyniosła 440 267 egz., czyli była o 1,8 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się konkurencyjny magazyn "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w piątym miesiącu 2011 roku wyniosła 397 132 egz. i była o 15,8 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2010 roku.
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), która zanotowała wzrost aż o 155 proc., a jej wynik sprzedażowy w maju 2011 roku wyniósł 329 138 egz. W maju br. jeden numer tego pisma ukazał się w promocyjnej cenie 0,99 zł, zaś rok wcześniej oba wydania kosztowały 5,90 zł (to cena normalna).

Czwarte miejsce zajęła “Gala” (G+J Polska), której sprzedaż ogółem wyniosła 102 984 egz. Była ona o 11,7 proc. wyższa niż rok wcześniej, gdy magazyn ten był tygodnikiem. Na częstotliwość dwutygodniową przeszedł w kwietniu br., tytuł został też wtedy odświeżony i wsparty kampanią reklamową (poczytaj na ten temat). “Gala” jako dwutygodnik kosztuje jednak 4,99 zł, a rok wcześniej jej cena normalna wynosiła 3,50 zł.
Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia br. widać, że wzrost także zanotowały wszystkie tytuły people. Najwięcej zyskała “Viva!” (126,6 proc.), spory wzrost odnotowała też “Gala” (o 63,6 proc.). W kwietniu br. ten ostatni magazyn miał sprzedaż wynoszącą 62 940 egz. - dane te objęły dwa wydania “Gali” jako tygodnika i jedno wydanie dwutygodnika.











