„Gang Bystrzaków” kolejną promocją Biedronki z maskotkami. Zarejestrowano markę i adres internetowy

Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka zarejestrowała 25 lipca br. w Urzędzie Patentowym znak towarowy Gang Bystrzaków. Czy to oznacza, że szykuje kolejna akcję lojalnościową, w której będzie premiować zakupy maskotkami? - Aktualnie finalizowane są założenia nowej akcji - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl  Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu odpowiedzialny za akcję lojalnościową.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
„Gang Bystrzaków” kolejną promocją Biedronki z maskotkami. Zarejestrowano markę i adres internetowy

25 lipca br. spółka Jeronimo Martins Polska zgłosiła w Urzędzie Patentowym znak towarowy Gang Bystrzaków. Urząd ujawnił go 29 lipca br.

Pod znakiem tym zgłoszono takie kategorie, gry, zabawki, akcesoria do zabawy i maskotki oraz muzyka, filmy, publikacje elektroniczne, pobieralne gry komputerowe, książki, artykuły i wyposażenie edukacyjne. Znak towarowy obejmuje również drukowane foldery informacyjne; plakaty, bony, broszury, karty upominkowe, publikacje reklamowe, torby i torebki itp.

Znak towarowy Gang Bystrzaków może zgodnie ze zgłoszeniem obejmować również usługi reklamowe, marketingowe i promocyjne, usługi programów lojalnościowych, motywacyjnych i promocyjnych oraz organizowanie konsumenckich programów lojalnościowych i zarządzanie nimi, usługi programów lojalnościowych dla celów handlowych promocyjnych i/lub reklamowych, organizacja konkursów w celach reklamowych itd.

Spółka tydzień wcześniej zarejestrowała też domenę internetową gangbystrzakow.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-wyniki-finansowe-ii-kwartal-sklep-jeronimo-martins-sprzedaz-brak-cukru-mleka,7169796953175681a ##

Biedronka: finalizujemy szczegóły akcji

Informacjom o planowanej akcji lojalnościowej nie zaprzeczył w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka odpowiedzialny za akcję lojalnościową.

-  Akcje lojalnościowe są ważnym punktem oferty Biedronki dla swoich klientów, czego najlepszym dowodem jest fakt, że w ramach dotychczas organizowanych kampanii rozdaliśmy w sumie aż ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek. Co do zasady nasze akcje mają charakter edukacyjny, a ich grupą docelową są najmłodsi. Aktualnie finalizowane są założenia nowej akcji, o której szczegółach będziemy mogli poinformować w późniejszym terminie - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Przypomnijmy, że w poprzednich latach akcje Biedronki z Gangiem polegały na tym, że za jednorazowe zakupy powyżej wskazanej kwoty przyznawano określoną liczbę punktów i naklejek. Po zebraniu ich wyznaczonej liczby można było kupić maskotki z Gangu w promocyjnej cenie albo otrzymać je bezpłatnie.

W poprzednich latach Biedronka ruszała ze swoim programem lojalnościowym w ostatnim tygodniu sierpnia. W ub.r. była to akcja pod nazwą Gang Swojaków - akcja ruszyła 26 sierpnia. W 2021 roku w Gangu Swojaków było dwanaście maskotek. Sześć z nich miało magiczne zdolności i swojskie imiona. To: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola.

W Biedronce były już „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”

Z kolei w 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków.

W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.

Jesienią 2018 i 2019 roku sieć prowadziła akcję Gang Słodziaków. W 2019 roku w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek. Z kolei jesienią ub.r. zorganizowano „Gang Fajniaków”, w którym do zdobycia były maskotki symbolizujące obiekty przyrodnicze kojarzące się z ekologią. W ramach akcji klienci Biedronki zdobyli ponad 8 mln pluszaków.

W 2021 roku akcja też cieszyła się dużą popularnością - po niespełna 3 tygodniach jej trwania detalista rozdał ok. 1 miliona maskotek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów