PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
SDP tłumaczy Hienę Roku: manipulacje faktami podsycające podziały w środowisku. Czuchnowski: podejmę kroki prawne
Joanna Żarnoch-Chudzińska naczelną „Gazety Wyborczej” w Łodzi
Joanna Żarnoch-Chudzińska naczelną „Gazety Wyborczej” w Łodzi
Tomasz Haładyj szefem redakcji „Gazety Wyborczej” w Częstochowie
Tomasz Haładyj szefem redakcji „Gazety Wyborczej” w Częstochowie
Paweł Krysiak redaktorem naczelnym „Gazety Wyborczej” w Lublinie
Paweł Krysiak redaktorem naczelnym „Gazety Wyborczej” w Lublinie
„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” najchętniej czytanymi dziennikami
Pakiet Max TV - wspólna oferta reklamowa „Gazety Wyborczej” i „Super Expressu”
Pakiet Max TV - wspólna oferta reklamowa „Gazety Wyborczej” i „Super Expressu”
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
Spada sprzedaż dzienników. „GP Codziennie” i „Gazeta Wyborcza” na największym minusie
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
„Gazeta Wyborcza” z płytą „PIT-y 2014”
„Gazeta Wyborcza” z płytą „PIT-y 2014”
„Fakt” nowym liderem czytelnictwa dzienników w czterech województwach
Mikołaj Chrzan naczelnym „Gazety Wyborczej” w Trójmieście
Mikołaj Chrzan naczelnym „Gazety Wyborczej” w Trójmieście
„Gazeta Wyborcza” z nowym naczelnym w Poznaniu. Będzie nim Marcin Wesołek
„Gazeta Wyborcza” z nowym naczelnym w Poznaniu. Będzie nim Marcin Wesołek
„Gazeta Wyborcza” częściej cytowana niż „Rzeczpospolita”, a RMF FM niż „Wprost”, RMF FM i TVN24. Wysoko Wirtualnemedia.pl
BIQdata.pl wystartował z 27 tys. czytelników, Agora zadowolona
BIQdata.pl wystartował z 27 tys. czytelników, Agora zadowolona
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” będą publikować ogłoszenia Warszawy do 2017 roku
Zabójcy Ziętary mieli też zlecenie na Piotra Najsztuba
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Rośnie sprzedaż „Super Expressu” i „Parkietu”. „Gazeta Polska Codziennie” poniżej 20 tys. egz.
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, „Gazeta Wyborcza” w prasie (najcenniejsze polskie marki)
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, „Gazeta Wyborcza” w prasie (najcenniejsze polskie marki)
„Fakt” to nowy lider czytelnictwa w czterech regionach
Najwięcej e-wydań sprzedaje „Dziennik Gazeta Prawna”. „Gazeta Wyborcza” poza podium
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
„Gazeta Wyborcza” z książką „Emerytury i renty 2015” za 9,99 zł
Podczas Marszu Niepodległości ataki na dziennikarzy TV Republiki, RN i „GN”. Pomylono ich z TVN i „GW”
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)
21 tys. użytkowników płaci za treści „Gazety Wyborczej” w internecie. Będzie ich 40 tys. do końca br.?
„Gazeta Wyborcza” z artykułem zamiast wywiadu z Hanną Gronkiewicz-Waltz, bo ta przerwała rozmowę
Agora z 10 mln zł straty. Więcej z internetu, kin i radia - mniej z prasy i reklam
Agora z 10 mln zł straty. Więcej z internetu, kin i radia - mniej z prasy i reklam
Agora wydaje testowo "Tygodnik Wrocław"
Agora wydaje testowo "Tygodnik Wrocław"
„Gazeta Wyborcza” sprzedaje już tylko 165 tys. egz. „Fakt” najchętniej kupowany