Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w okresie od stycznia do maja 2015 roku wyniosła 319 944 egz., czyli o 1,47 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
W porównaniu do ostatnich 10 lat tytuł ten cechuje się spadkiem sprzedaży, np. w porównaniu do całego 2010 roku średni wynik tego tygodnika zmalał o 26,80 proc,. a w porównaniu do 2005 roku - o 38,28 proc.
Drugie miejsce ze sprzedażą ogółem wynoszącą 163 255 egz. zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik w cykl spadku wszedł od 2007 roku. Od wtedy zmniejszył się on o 63,17 proc. Natomiast w porównaniu do 2005 roku spadek ten wyniósł 62,82 proc.

Na trzecim miejscu uplasował się „Super Express” (ZPR Media). Jego średni wynik w ostatnich 10 latach malał niemal z roku na rok. W porównaniu do całego 2005 roku, średnia sprzedaż ogółem tego tytułu poszła w dół o 30,59 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-ciagu-10-lat-sprzedaz-twojego-stylu-spadla-o-20-proc-avanti-27-proc-a-glamour-55-proc-raport ##
Tuż za podium uplasowała się „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication), której średnia sprzedaż ogółem spadła w ciągu 10 lat najbardziej w zestawieniu, bowiem o 64,17 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.











