Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w maju 2015 roku wyniosła 305 990 egz., czyli o 2,73 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Drugie miejsce ze sprzedażą ogółem wynoszącą 155 643 egz. zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej wynik zmniejszył się o 8,59 proc. Na trzecim miejscu uplasował się „Super Express” (ZPR Media). Jego średni wynik w maju br. poszedł w dół o 4,46 proc. do 143 992 egz.
Tuż za podium uplasowała się „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication), której średnia sprzedaż ogółem wzrosła w ciągu roku o 0,32 proc. Dziennik ten w maju br. sprzedawał się w liczbie 56 305 egz.
Konkurencyjny „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) znalazł się w zestawieniu oczko niżej ze średnim wynikiem na poziomie 46 894 egz., po wzroście o 0,16 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serwisy-faktu-i-przegladu-sportowego-srubuja-rekordy-strona-super-expressu-przed-wyborcza-pl ##
Największym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communication „Gazeta Giełdy Parkiet”, która znalazła się na ostatniej pozycji. Jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 6,46 proc. i wyniosła 4 925 egz.
Z kolei największy spadek w zestawieniu - wynoszący 9,92 proc. - odnotował „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Średni sprzedażowy wynik tego dziennika w maju br. wyniósł 29 713 egz. W zestawieniu tytuł ten był szósty.
Na drugiej podstronie dane ze wszystkich miesięcy 2015 roku
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pochwalić się mogła „Gazeta Polska Codziennie” (Forum), która zyskała 8,13 proc.

Najbardziej stracił natomiast „Fakt”, którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 6,97 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











