Gazety regionalne tracą, liderem „Dziennik Zachodni"

W sierpniu br. wśród gazet regionalnych pozycję lidera zajął „Dziennik Zachodni”, który jako jedyny w czołowej piętnastce pochwalić się może wzrostem sprzedaży. Z kolei najwięcej straciła „Nowa Trybuna Opolska”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Na pozycję lidera zestawienia - z miejsca drugiego - awansował „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 56 775 egz., czyli o 0,80 proc. więcej niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Jest to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Na drugie miejsce spadła „Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 53 754 egz., po spadku o 5,94 proc. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 2,10 proc. do poziomu 38 720 egz. Gazeta ta awansowała z miejsca czwartego.

Z kolei najwięcej straciła, zajmująca ostatnie miejsce w rankingu „Nowa Trybuna Opolska” (Media Regionalne). Sprzedaż ogółem tego dziennika spadła o 13,04 proc. i wyniosła 18 783 egz.

Zestawienie obejmuje 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii