Główne założenia rozpoczętej kampanii społecznej to równe prawa oraz sprzeciw wobec mowy nienawiści, hejtu i dyskryminacji. W kampanii będą poruszane takie obszary dyskryminacji jak pochodzenie, płeć, wiek, niepełnosprawność, orientacja psychoseksualna, światopogląd, sytuacja ekonomiczna czy wykształcenie.
fot. Jerzy Pinkas

Susanna Izzetdinova i Paulina Pohl w kampanii społecznej Gdańska
Powstały spoty promocyjne przedstawiające historie osób doświadczających braku tolerancji lub wykluczenia. Pierwszymi bohaterkami spotów Susanna Izzetdinova i Paulina Pohl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aleksandra-dulkiewicz-jacek-sutryk-marek-materek-najbardziej-wplywowymi-samorzadowcami-w-internecie ##
- Nie ma miejsca na żadne „ale” w kwestii elementarnych praw człowieka i obywatela, w kwestii równości i równego traktowania. Ta kampania ma zwrócić uwagę na różne aspekty równości, które dotyczą każdego z nas. Mieszkańcy Gdańska są wrażliwi i rozumieją potrzeby innych, ale z pewnością są także tacy, którzy nigdy nie mieli możliwości uświadomienia sobie, jak to jest, żyć z poczuciem wykluczenia i odrębności. Kampania skierowana jest do wszystkich gdańszczanek i gdańszczan, po to żebyśmy umieli odkryć wrażliwość, zauważyć drugiego człowieka i jego potrzeby - komentuje Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Gdańska.

W mieście pojawią się billboardy i citylighty, a promocyjne spoty trafią do mediów i internetu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lechia-gdansk-umowa-miasto-gdansk-25-mln-zl ##
Kampania społeczna jest kolejnym elementem uchwalonego przez Radę Miasta, w 2018 roku, Gdańskiego Modelu Na Rzecz Równego Traktowania.











