Globalny budżet Reeboka dla DDB

Firma Reebok przekazała swój cały globalny budżet kreatywny w ręceagencji reklamowej DDB.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wcześniej obowiązki kreatywne należącej do Adidas Group markispoczywały na barkach różnych agencji w różnych częściach świata.Przykładowo w USA od 2004 roku Reeboka obsługiwała należąca doDentsu agencja mcgarrybowen.

Reebok przekazał DDB swój warty około 60 milionów dolarów budżetbez postępowania przetargowego.

"DDB pokazała nam niebywałą głębię kreatywnych zasobów na całymświecie, wnikliwe myślenie w nietradycyjnych obszarach oraz pasjędla rozwiązań kreatywnych poza reklamą" - stwierdził RichPrenderville, szef ds. globalnego marketingu marki w Reeboku.

Globalny dyrektor wykonawczy agencji Chuck Brymer zapowiedział,że budżet Reeboka będzie obsługiwany przez wiele zlokalizowanych nacałym świecie biur DDB, m.in. w Berlinie, Chicago i Hong Kongu.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"