Polskie agencje na shortlistach w Golden Drum, Change Serviceplan z 8 nominacjami

25 nominacji otrzymało w sumie 8 polskich agencji w tegorocznym konkursie reklamowym Golden Drum. Wśród nich są m.in. VMLY&R Poland, Change Serviceplan, 180heartbeats + Jung von Matt Warszawa. Większość nadesłanych prac pochodzi z Ukrainy, a także z Polski, Słowacji i Węgier.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

55 jurorów festiwalu reklamowego Golden Drum wybrało tegorocznych finalistów spośród zgłoszeń z 24 różnych krajów. Konkurs składa się z czterech zróżnicowanych sekcji: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Jury, przyjętej w rundzie 1000 zgłoszeń.

Większość nadesłanych prac pochodzi z Ukrainy, a następnie z Polski, Słowacji i Węgier. Aż dwie trzecie wpisów w tym roku jest dokonanych przez niezależne agencje, gdzie w porównaniu do ubiegłego roku więcej wpisów pojawiło się w dziale One-Channel. Do najsilniejszych w tym roku należą sekcja Rzemiosło i grupa Dobro Społeczne.

Na shortlisty Golden Drum trafiło 8 agencji z Polski, które w sumie otrzymały 25 nominacji. Są to:

Change Serviceplan (Group One) za kampanię "Unmute" dla Polskiego Związku Głuchych - 8 nominacji;

180heartbeats + Jung von Matt za kampanię "Helping Whopper Jr" dla Burger Kinga -  5 nominacji;

Grey Polska za kampanię "Parlament" dla Fundacji mamprawowiedziec.pl - 4 nominacje;

VMLY&Rubicam Poland za kampanię "Pierwsza pomoc dla ludzkości" dla BNP Paribas - 3 nominacje;

Havas Creative Group za kampanię "Talerz dla tego, który nie przyjdzie" dla Fundacji Ocalenie - 2 nominacje;

Just Poznań za kampanię "Mniej plastiku" dla Credit Agricole Bank Polska - 1 nominacja;

TWIN Collective Warszawa za "Be kind rewind" dla 4.30 Studio - 1 nominacja;

Feeders Agency za "Spray the sweaty" dla Procter&Gamble - 1 nominacja.

Jury konkursu Young Drummers wybrało finalistów spośród kreatywnych rozwiązań, pochodzących z 15 krajów. Ten coroczny konkurs wspierany przez słoweńską Izbę Turystyczną umożliwił twórcom poniżej 30. roku życia z całego świata pokazanie swojej kreatywności i wygranie 1000 euro.

Zwycięzcy konkursu Golden Drum zostaną ogłoszeniu podczas gali Golden Drum Awards Show Powered by  Mastercard , która odbędzie się w Rovinj w piątek, 23 września o godzinie 20.30.

Podczas gali ogłoszeni zostaną również zwycięzcy w takich kategoriach, jak Brand Grand Prix, Adriatycka Agencja Roku, Niezależna Agencja Roku, Agencja Roku, w tym roku po raz pierwszy również Produkcyjna Agencja Roku i Cyfrowa Agencja Roku, Dyrektor Kreatywny Roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online