Producent "Hotelu Paradise" z nowym logo. "Symbol nowoczesności"

Firma Golden Media Polska zajmująca się produkcją programów telewizyjnych, zaprezentowała nowy logotyp. Projekt, który ma być odzwierciedleniem rozwoju firmy, przygotowała agencja brandingowa ze Szwecji. – Nowe logo to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol naszej ewolucji jako firmy – mówi Grzegorz Piekarski, prezes Golden Media Polska.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Producent "Hotelu Paradise" z nowym logo. "Symbol nowoczesności"
mat.prasowe

Golden Media Polska zmienia logotyp po 13 latach. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać dynamiczny rozwój i podążanie firmy za nowoczesnością. Celem jest odświeżenie wizerunku oraz podkreślenie jej otwartości na nowe rozwiązania, uważnego śledzenia trendów rynkowych oraz kreatywnego podejścia do tworzenia contentu - czytamy w komunikacie prasowym.

Logotyp łączy w sobie tradycję z nowoczesnością. Projekt, minimalistyczny w swojej formie, odzwierciedlający współczesne trendy, nawiązuje jednocześnie do jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli starożytnego Egiptu - oka Horusa. Symbolizuje ono między innymi wszechwiedzę i wizję. Oko to także metafora otwartości na wszystko, co nowe. Tak właśnie Golden Media Polska, doświadczona firma z ugruntowaną pozycją na rynku, widzi świat - wyjaśnia producent. 

Za nowy logotyp Golden Media Polska odpowiada szwedzka agencja brandingowa - StyltTrampoli, wielokrotnie nagradzana za swoje projekty. Autorem logotypu jest Andreas Hagersjö. Animowaną wersję stworzyła Joanna Rutkowska. Muzykę do animacji logotypu skomponował i wyprodukował Jeremi Sikorski, jeden z najlepszych polskich producentów młodego pokolenia.

„Nasze nowe logo to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol naszej ewolucji jako firmy. Od lat dostarczamy widzom najwyższej jakości produkcje telewizyjne, a świat mediów zmienia się w bardzo szybkim tempie.  Chcemy nie tylko za nim podążać, ale też wytyczać nowe kierunki rozwoju, czerpiąc z wiedzy oraz będąc otwartym na to, co nowe. Logo idealnie oddaje więc charakter naszego zespołu – kreatywnego, patrzącego w przyszłość, odważnego w podejmowaniu wyzwań oraz podążającego za innowacjami” – mówi Grzegorz Piekarski, prezes Golden Media Polska

Golden Media Polska to producent “Hotel Paradise", nadawanego w TVN7 oraz programu "Autentyczni" w TVN7. W przeszłości firma produkowała m.in. “You Can Dance - Po prostu tańcz!”, “Projekt lady”, “Tak to leciało!” czy “Bitwę na głosy”. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski