GOOD LOOD – odrobina chłodnej słodkości w rozrywkowej oprawie

Zmysłowe rozwiązania czy nawiązania do amerykańskiego wystroju wnętrz z przełomu lat 50 i 60 – to charakterystyczne cechy nowo otwartych lodziarni GOOD LOOD. Jedna z nich działa już w warszawskiej Galerii Mokotów. Oryginalna estetyka wnętrza łączy się tam z funkcjonalnością, kreując w tym miejscu unikalną atmosferę. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wnętrze tego warszawskiego lokalu Good Lood bazuje na miękkiej, płynnej linii roztapiających się lodów. Widać ją np. w trójwymiarowych falach  z różowo-złotych łańcuszków, które delikatnie spływają z sufitu, otulając całe wnętrze słodką polewą tworzącą rodzaj eterycznej jaskini dla spragnionych lodowych uniesień konsumentów. 

Płynna jest też forma lady, kojarząca się z miodowym w kolorze wafelkiem, utworzona z wygiętej drewnianej boazerii, na której roztapia się śmietankowa polewa z korianowego fartucha.  Całość efektu dopełnia linia posadzki w kolorach firmowego różu i złota, mocne akcenty materiałowe i kolorystyczne oraz elementy wykonane ze zjawiskowych neonów. Wszystko w przesłodkiej stylistyce amerykańskich koktajlbarów z lat 50-tych. 

- Nasz projekt jest śmiały, funkcjonalny i niesie radość! Zawarliśmy w nim wszystko, co przyświeca idei dobrego dizajnu: mamy w nim precyzję, logikę i drobiazgową analizę funkcji - połączoną z radością projektowania i odwagą w szukaniu nowych rozwiązań i nietypowych, często zaskakujących połączeń – mówi Agnieszka Gawron, współwłaścicielka i założycielka LSD.Studio. Zwraca uwagę, że zaprojektowany przez jej zespół lokal przyciąga także pomysłowymi rozwiązaniami: jednym z nich jest ściana utworzona ze złotego lustra, w którym znajdują się kuwety na lody. W nich właśnie standardowo przechowywane są good-loodowe smaki. Za nimi zobaczyć można ledowe monitory, na których wyświetlana jest animacja, a w górnej części tak utworzonych wizjerów – neonowy logotyp. Ciekawym rozwiązaniem, pozwalającym na oderwanie się od przyziemnej rzeczywistości, są  podwieszone w gęstwinie łańcuszków złote huśtawki, które ciekawie łączą się z umieszczonym za nimi animowanym tłem. W ten sposób powstała przykuwająca uwagę strefa #instaready, zachwycająca bogactwem kolorów i niekończących się odbić. 

- Lokal powstał w czasie, kiedy dla projektantów wnętrz kluczową kwestią było stworzenie wnętrza przyciągającego jak największą ilości klientów, wytworzenie klimatu, gdzie będą chcieli oni zostać jak najdłużej, nie tylko w celu skosztowania nowego intrygującego smaku lodów, ale też spędzenia czasu ze znajomymi w przyjaznej, ciekawej przestrzeni, lub po prostu opublikowania nowego zdjęcia na Instagramie – przypomina Agnieszka Gawron. Jak wskazuje, dziś, z uwagi na wymuszoną epidemią zmianę zwyczajów konsumenckich, charakter takich miejsc jak lodziarnia Good Lood, staje się bardziej ekskluzywny i rozrywkowy, bowiem wyjście do centrum handlowego dla wielu osób uchodzić może za swoisty luksus. Okazuje się też, że zaprojektowane wcześniej dla lodziarni rozwiązania, sprawdzają się w obecnych czasach. 

- Rok temu, dla projektantów branży retail, jak i dla klientów lodziarni, kwestie zachowania szczególnej higieny, maksymalnego odseparowania klientów od obsługi, czy zminimalizowania zagrożenia przeniesieniem wirusów, nie były kluczowe i nigdy nie sądziliśmy, że projektowanym przez nas lokalom przyjdzie zmierzyć się z takim wyzwaniem – wyjaśnia Agnieszka Gawron. Uważa, że obecna sytuacja utwierdza kierowany przez nią zespół w przekonaniu, że zaprojektowana przez LSD.Studio przestrzeń jest ponadczasowa, a do tego funkcjonalna, niezależnie od niecodziennych okoliczności pandemii. - To przestrzeń, która wciąż przyciąga nowych klientów i świetnie funkcjonuje – podsumowuje Agnieszka Gawron. Nic dziwnego, bowiem, jak widać na zdjęciach, cały bar kipi radością skąpaną w słodkiej stylistyce amerykańskich cocktail barów lat 50-tych. Jest dowodem na to, że w życiu liczą się drobne chwile przyjemności!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji