Sport, wydarzenia w Polsce i na świecie oraz serialowa nietypowa gra. Rok w wyszukiwarce Google

Google podsumował najpopularniejsze hasła w 2021 roku w wyszukiwarce. W Polsce na szczycie jest Euro 2020, a wśród postaci najczęściej wpisywano Krzysztofa Krawczyka. Najpopularniejszym serialem okazał się hit Netfliksa - "Squid Game". Jak zapisać się na szczepienie? Jak aktywować bon turystyczny? Co to jest Lex TVN? Dlaczego środkowa i tylna para odnóży nartnika jest bardzo wydłużona? - to lista najpopularniejszych zapytań w wyszukiwarce Google w Polsce.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Sport, wydarzenia w Polsce i na świecie oraz serialowa nietypowa gra. Rok w wyszukiwarce Google
fot. Shutterstock.com

Google podaje, że w tym roku internauci i internautki z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia Google - Rok w wyszukiwarce.

Przeboje wyszukiwarki

Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial z Korei - „Squid Game”. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie - w Polsce zajęła szóste miejsce.

grafika

Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią Covid-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.

grafika

Pandemia Covid-19 wprowadziła wielki chaos - odwoływano wiele festiwali, imprez, w tym wydarzeń sportowych. Nie dziwi więc fakt, że w tym roku fani sportu uważnie śledzili różnego rodzaju rozgrywki i mecze. Na świecie wyszukiwano także hasła związane z koszykówką (NBA) czy rozgrywkami w krykieta (T20 World Cup).

Wysoko Krzysztof Krawczyk i Kamil Durczok

Na polskiej liście pojawiły się również osoby, które odeszły: Krzysztof Krawczyk (2. miejsce) oraz Kamil Durczok (5. miejsce). W Top 10 znaleźć można także hasła związane ze zdrowiem i szczepieniami: pacjent gov (4. miejsce) oraz loteria szczepionkowa (7. miejsce).

grafika

„Squid Game” podbił internet

W zestawieniu znalazły się dwa fenomeny - serialowy i marketingowy. Koreańska produkcja „Squid Game” podbiła internet (6. miejsce). Niewiele mniejszym zainteresowaniem cieszyły się lody Ekipy. Hasło to zamyka polskie zestawienie, ale także otwiera inne. Gdzie można kupić lody Ekipy? - to pytanie na pierwszym miejscu w kategorii Gdzie...?

grafika

O czy pytaliśmy w Google?

Jak zapisać się na szczepienie? Jak aktywować bon turystyczny? Jak spisać się przez internet - to zbiór najpopularniejszych zapytań w wyszukiwarce Google w Polsce.

grafika
grafika
grafika

Najpopularniejsze seriale 2021 według Google'a

Najpopularniejszy serial 2021 roku? To "Squid Game" serwisu Netflix. Aż osiem z 10 seriali najczęściej w Polsce wyszukiwanych w Google są dostępne na tej platformie. W czołówce tuż za "Squid Game" uplasowali się "Bridgertonowie", a dalej "Ginny i Georgie". Na liście mamy też "Lupina", "Szpital New Amsterdam", "Gambit królowej" i polskie  "Sexify" oraz "Rojst '97".

grafika
grafika

Lex TVN na czele

W kategorii „Co…?” widać odbicie bieżących wydarzeń. Na czele znalazły „co to jest Lex TVN” i „co to jest gamofobia”.

grafika

PPK poszukiwane

„Czy warto PPK?” - to pytanie otwiera kategorię „Czy…?”. W tym roku chcieliśmy wiedzieć czy galerie są otwarte, czy wracamy do szkoły i czy będzie wojna.

grafika

Czego jeszcze szukaliśmy w Google?

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika


grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo