Google+ nie angażuje użytkowników

Nowe badania agencji  Umpf wskazują, że posiadacze kont na Google+ w niewielkim stopniu korzystają z tego serwisu.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Umpf porównało cztery duże serwisy społecznościowe (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+) pod kątem tego jak chętnie ich użytkownicy dzielą się znalezionymi w sieci materiałami. Agencja losowo wybrała 100 wiadomości opublikowanych w serwisach informacyjnych. Wśród analizowanych stron znalazły się między innymi The Independent, Forbes, The Telegraph, CBS News, Evening Standard, Mashable i TechCrunch. Następnie Umpf porównało popularność wybranych newsów na wszystkich czterech platformach.

Ze wszystkich serwisów to Google+ wypadło zdecydowanie najgorzej. Strona społecznościowa Google poradziła sobie tak słabo, że Umpf określiło ją „wymarłym miastem”. Na 100 milionów użytkowników, średnio tylko 6 osób podzieli się wiadomością na G+. 15,2 osoby skorzysta z LinkedIn, a 41,8 z Facebooka. Zdecydowanym liderem jest Twitter. Według Umpf mikroblogowa platforma zaangażuje średnio 197,3 z każdych 100 milionów osób.

Oznacza to, że Twitter jest pod tym względem prawie 33 razy bardziej efektywny niż Google+. Facebook i LinkedIn przebijają platformę Google odpowiednio 7- oraz 2,5-krotnie.  

grafika
Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"