Począwszy od tego tygodnia reklamodawcy będą mieli możliwośćumieszczania takich linków poniżej tradycyjnych reklam tekstowych,które obecnie są wyświetlane w wyszukiwarce Google - informujeserwis TechWeb.
Znajdować się będą one w okienku razem z napisem "obejrzyjwideo". Po kliknięciu, okienko rozszerzy się i internauta obejrzy wnim reklamę wideo.
Ta nowa oferta na razie znajduje się w fazie testowej i jestwykorzystywana przy niewielkiej ilości wyszukiwań. Oznacza to, żewiększość użytkowników prawdopodobnie się z takimi reklamami niespotka.
Wideo online stanowi wielki potencjał jako środek reklamowy.Według eMarketera, wydatki na tego typu reklamę wzrosną w obecnymroku do 1,6 miliarda dolarów wobec blisko 800 milionów dolarów wroku ubiegłym, a w 2011 roku wyniosą 4,3 miliarda dolarów.
źródło: TechWeb












