Przychody Alphabetu w trzecim kwartale 2025 roku sięgnęły 102,345 mld dolarów, o 12,6 proc. więcej niż przed rokiem.
To rekordowy wynik koncernu. W drugim kwartale br. wpływy wyniosły 96,43, w pierwszym kwartale – 90,23 mld, a w czwartym kwartale ub.r. – 96,47 mld.
Tylko sieć Google ze spadkiem przychodów
Kwotowo najmocniej rosną przychody reklamowe Alphabetu. W minionym kwartale firma w tym obszarze wypracowała 74,18 mld dolarów wpływów, po wzroście rok do roku o 12,6 proc.
Wyszukiwarka Google i podobne usługi zanotowały wzrost z 49,38 do 56,57 mld dolarów, YouTube – z 8,92 do 10,26 mld, zaś w sieci reklamowej Google nastąpił niewielki spadek z: z 7,55 do 7,35 mld.

Natomiast procentowo mocniej w górę poszły wpływy pozareklamowe. Te z subskrypcji, platform i urządzeń zwiększyły się z 10,65 do 12,87 mld dolarów, a z usług chmurowych – z 11,35 do 15,16 mld.
Alphabet nieco ograniczył kwartalne koszty sprzedażowo-marketingowe (z 7,23 do 7,21 mld dolarów), natomiast te w obszarze administracyjnym i ogólnym podskoczyły z 3,6 do 7,39 mld.
Zysk operacyjny koncernu sięgnął 21,23 mld dolarów, wobec 28,52 mld rok wcześniej. W tym ujęciu zysk z wszystkich usług Google oprócz chmurowych poszedł w górę r/r z 30,85 do 33,53 mld dolarów, a z Google Cloud – z 1,95 do 3,59 mld.

Z kolei zysk netto podskoczył z 26,3 do 34,98 mld dolarów. Alphabet nieznacznie poprawił swój wynik z pierwszego kwartału br., gdy zarobił na czysto 34,54 mld dolarów.











