Google: zmiany w algorytmie wyszukiwarki

Google wprowadziło istotne zmiany do algorytmu odpowiedzialnego za ranking stron w wynikach wyszukiwania.

km
km
Udostępnij artykuł:

Google przez ostatnie kilka miesięcy pracowało nad tą aktualizacją silnika, która ma wpływ na 11,8 proc. zapytań w wyszukiwarce.

Internetowy gigant poinformował, że celem zmiany jest obniżenie rankingu niskiej jakości stron, czyli takich, które nie oferują użytkownikom dodatkowej wartości, zawierają treści skopiowane z innych serwisów lub po prostu nie są zbyt przydatne.

Jednocześnie zyskiwać na pozycji w wynikach wyszukiwania mają strony z oryginalnymi treściami i informacjami takimi jak badania, dogłębne raporty, czy wnikliwe analizy.

"Ważne jest, aby wysokiej jakości strony był nagradzane, a to właśnie oferuje ta zmiana" - podało Google.

Jak na razie Google zmieniło algorytm wyszukiwarki tylko w USA. Z czasem ma to nastąpić również w innych krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele