Pięć agencji w przetargu mediowym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Do przetargu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na obsługę mediową jej kampanii zgłosiło się 5 agencji. Są wśród nich m.in. Fabryka Marketingu, Starcom (Publicis Media) i Euvic Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pięć agencji w przetargu mediowym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Oferty w postępowaniu GZM złożyły: Starcom (z ceną 2,92 mln zł), Pimedia (2,64 mln zł), Agencja Reklamowa DSK (1,99 mln zł), Fabryka Marketingu (2,86 mln zł) oraz konsorcjum agencji Bringmore Advertising z Euvic Media (z ceną 2,86 mln zł).

Zaplanowane działania realizowane będą w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu i telewizji. Z wybraną agencją GZM będzie współpracować przez 4 miesiące od momentu zawarcia umowy.

Kampania, o zasięgu ogólnopolskim, ma być realizowana przez cały wrzesień br., kampania Kierunek GZM - od połowy do konca czerwca br., a kampania Noc Teatrów GZM - od 30 sierpnia do 27 września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"