GPD odpowiada za obsługę reklamową Orange

Orange Polska wybrał nową agencję fullservice po wieloetapowym procesie przetargowym. Telekom zdecydował się na współpracę z agencją GPD.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
GPD odpowiada za obsługę reklamową Orange

Decyzja ta oznacza konsolidację działań komunikacyjnych w jednej agencji, które wcześniej były realizowane przez agencje Leo Burnett (B2C) oraz Havas (B2B).

W ramach nowej współpracy, GPD będzie odpowiedzialne za kompleksową obsługę komunikacyjną Orange Polska, obejmującą zarówno segmentB2C, jak i B2B we wszystkich kanałach komunikacji. Agencja odpowiada również za wdrożenie nowego konceptu komunikacyjnego marki, zgodnego z pozycjonowaniem opracowanym dla centrali.

– Ta współpraca to nowy etap w podejściu do zintegrowanej komunikacji Orange na polskim rynku. Zależy nam, by marka coraz silniej angażowała i w prosty sposób demonstrowała, jak wiele wspaniałych doświadczeń otwierają klientom różne technologie Orange - powiedział Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

– Wygrana w przetargu dla takiego klienta, z taką konkurencją to ogromne wyróżnienie dla firmy, ale przede wszystkim wszystkich ludzi, którzy ją tworzą. Marce Orange, decydentom i wszystkim zaangażowanym w proces wyboru partnera fullservice dziękujemy za okazane zaufanie - powierzenie jednemu podmiotowi scope of work realizowanego wcześniej przez kilka agencji wymagało dużej odwagi. Dla nas to jeszcze większa motywacja do dalszej pracy i rozwoju. Podziękować należy też naszym dotychczasowym klientom – wszak to dla nich przez lata budowaliśmy kompetencje, które teraz możemy zaoferować Orange. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści również im - w końcu każdy klient to rozwój, rozwój to nowe umiejętności, a nowe umiejętności to potencjalnie lepszy i szerszy serwis – mówi Natalia Szykuła, prezes GPD.

Pierwsze kampanie zrealizowane przez GPD skupiają się na takich usługach, jak Orange Światłowód z telewizją oraz abonament komórkowy. Wprowadzają one nową platformę komunikacyjną marki – „Tak O”. Koncept ma za zadanie wzmocnić wizerunek Orange jako lidera kategorii.

„Tak O” z jednej strony akcentuje doświadczenie konsumenta –bezproblemowe i wygodne, z drugiej podkreśla jakość oraz eksperckość marki. W tej kategorii tylko najlepsi potrafią dostarczać sprawne, proste i zrozumiałe usługi. W samych spotach głos oddano konsumentom – to oni oprowadzają odbiorców po świecie marki, dzieląc się swoimi bezproblemowymi doświadczeniami, za którymi stoi eksperckie zaplecze oraz zaawansowana technologia oferowana przez Orange. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+