Fundusze ETF (Exchange Traded Funds) to jedno z najdynamiczniej rozwijających się narzędzi inwestycyjnych na świecie. Łączą w sobie cechy tradycyjnych funduszy inwestycyjnych i akcji, umożliwiając inwestorom dywersyfikację portfela i efektywne zarządzanie ryzykiem.
Dzięki kampanii prowadzonej przez Euvic Digital, GPW chce zwiększyć świadomość tego instrumentu finansowego wśród inwestorów.
Kampania marketingowa prowadzona jest w trzech kanałach: Meta Ads (Facebook, Instagram), Google Display oraz Google Ads PMAX. Kampanie Performance Max optymalizują działania reklamowe w czasie rzeczywistym, maksymalizując liczbę odwiedzin serwisu www.etfnagpw.pl.
Strona internetowa została zaprojektowana z myślą o inwestorach – zarówno tych początkujących, jak i doświadczonych – oferując informacje i praktyczne wskazówki dotyczące inwestowania w ETF-y. W działaniach reklamowych wykorzystano także remarketing oraz personalizowane komunikaty dopasowane do profilu użytkownika, co pozwala skutecznie docierać do osób zainteresowanych inwestowaniem.
GPW i Euvic Digital podejmują współpracę, by edukować o finansach i dostępie do narzędzi inwestycyjnych.












