Przygotowany na potrzeby akcji spot ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problemy dzieci niewidomych i słabowidzących, zwłaszcza tych ze złożoną niepełnosprawnością. Zwraca uwagę odbiorców na słabowidzące dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia „Tęcza”, które bez systematycznego i specjalistycznego wsparcia terapeutów nie mają szansy rozwijać się, radzić sobie z codziennymi czynnościami.
Kampanię można śledzić w internecie, w social mediach oraz na ekranach LED i nośnikach LCD w autobusach miejskich w Warszawie. Spot dostępny jest na stronie Stowarzyszenia Tęcza oraz na kanale YouTube.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/joanna-mazur-i-jej-przewodnik-michal-stawicki-ambasadorami-kampanii-stowarzyszenia-tecza ##
Cały zespół odpowiedzialny za przygotowanie i produkcję spotu pracował nad kreacją online, we własnych domach. Głos do spotu Grażyna Torbicka także nagrała w swoim domu.

Produkcja spotu oraz działania komunikacyjne wspierające kampanię zostały zaplanowane i zrealizowane przez Havas Warsaw i Havas Media. Wszystkie osoby zaangażowane w produkcję spotu, w tym obsługa produkcyjna oraz ambasadorka wzięli w niej udział pro bono.
Stowarzyszenie „Tęcza” opiekuje się osobami (głównie dziećmi) z deficytami wzroku i złożoną niepełnosprawnością. „Tęcza” prowadzi w Warszawie trzy placówki dla dzieci najmłodszych, przedszkole i ośrodek szkolny oraz ośrodek wsparcia dla dorosłych, w których obejmuje stałą opieką 300 osób.











