Groupon ratuje wakacje

Tegoroczny sezon urlopowy, choć jeszcze się nie skończył, można zaliczyć do udanych. Wielu zadowolonych klientów zakupiło pobyty z oferty turystycznej na Groupon i pojechało na wymarzone wakacje. Niestety tyle szczęścia nie mieli klienci biura Alfa Star, które pod koniec sierpnia ogłosiło bankructwo. W odpowiedzi na to zdarzenie Groupon przygotował ofertę, w której pokryje część kosztów wyjazdu wszystkim poszkodowanym, by w ten sposób pomóc im uratować choć odrobinę wakacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oferta promocyjna Groupon kierowana jest do osób pokrzywdzonych w wyniku bankructwa Alfa Star, które miały zarezerwowane wyjazdy w okresie 28.08.2015 – 31.10.2015. Firma pokryje  50% kosztów wakacji pierwszym 100 osobom, które do końca października zarezerwują wyjazd z oferty Groupon Travel. Kolejni poszkodowani mogą liczyć na 30% dofinansowania. Warunkiem przystąpienia do promocji jest potwierdzenie w Biurze Obsługi Klienta dokonanej rezerwacji w systemie, a następnie przedstawienie umowy potwierdzającej kupienie wycieczki z biura Alfa Star, która z racji bankructwa firmy nie odbyła się.

Zdajemy sobie sprawę, że w zaistniałej sytuacji nie każda osoba poszkodowana może pozwolić sobie na kupno innej wycieczki. Dlatego chcemy zaoferować klientom upadłego biura możliwość wyjazdu w okazyjnej cenie. Całkowicie rezygnujemy ze swojego zarobku, a także dopłacimy do ofert, które wybiorą byli klienci touroperatora. Rozumiemy bowiem, jak ważne dla każdego z nas są dobrze spędzone wakacje po długim roku pracy i nauki. W Groupon Travel wierzymy, że każdy zasługuje na wypoczynek – komentuje Tomasz Wacławski, Dyrektor działu Travel, Groupon Polska.

Groupon przykłada wyjątkową uwagę do bezpieczeństwa transakcji. Poprzez autorski program  „Bezpieczny Groupon” firma zapewnia swoim klientom ochronę przez cały okres ważności kuponu i aż do 2 miesięcy po zakończeniu jego ważności. Oferta ta umożliwia również klientom ustawową możliwość zwrotu kuponu do 14 dni od daty zakupu. W przeszłości w przypadku upadłości biura podróży, którego oferta była sprzedawana przez Groupon, firma natychmiast reagowała i zapewniała klientom zwrot pieniędzy z własnych środków. Zespołowi Groupon zależy bowiem na budowaniu marki na silnym fundamencie zaufania.

Jak wynika z wewnętrznych danych platformy zebranych od marca do lipca 2015 r., Groupon Travel Polska oferuje już ponad 800 wyjazdów dostępnych na stronie www lub przez aplikację mobilną, z czego blisko 61% ofert turystycznych to wycieczki krajowe. Globalnie Groupon wspiera przedsiębiorców już od ponad siedmiu lat i jest obecny w ponad 40 krajach z 48,6 milionami aktywnych klientów i z 850 milionami sprzedanych ofert. W Polsce firmie zaufało już ponad 9 milionów subskrybentów i 23 000 partnerów.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"