W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 37,8 miliona dolarów, w porównaniu do 4 milionów dolarów straty w analogicznym okresie roku 2013.
Za to przychód firmy zwiększył się w tym samym czasie o 26 proc., z 601,4 miliona dolarów do 757,6 miliona dolarów.

Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) wzrosła w ujęciu rocznym o 24 proc., do 51,8 miliona na koniec marca br. 21,8 miliona z nich pochodziło z Ameryki Północnej, 14,5 miliona z regionu EMEA, a 15,5 miliona z pozostałych części świata.
W marcu br. 54 proc. transakcji (po raz pierwszy powyżej 50 proc.) zostało przeprowadzonych za pomocą urządzeń mobilnych. Aplikacje mobilne Groupona pobrało jak dotąd ponad 80 milionów użytkowników, z czego ponad 10 milionów w samym I kwartale.

Groupon prognozuje, że w II kwartale br. jego przychód wyniesie od 725 milionów dolarów do 775 milionów dolarów.











