Zmiany objętości dotyczą dodatków ukazujących się w diecezjach krakowskiej, wrocławskiej i warszawskiej. Liczą one teraz osiem stron formatu A3, drukowane są na papierze gazetowym i nie są już wszywane do grzbietu głównego pisma.
W dodatkach jest teraz więcej informacji o wydarzeniach w regionach, a także więcej reklam (przygotowano nowy cennik reklamowy). Projekt graficzny nowych dodatków został przygotowany przez Witolda Morawskiego, autora layoutu grzbietu głównego „Gościa”.
Zmianie towarzyszy kampania informacyjna w regionalnych telewizjach i stacjach radiowych. Za zakup mediów i kreację odpowiedzialny jest dział promocji „Gościa Niedzielnego”.
W tej chwili tygodnik ma 19 dodatków diecezjalnych, w planach jest powiększenie objętości kolejnych z nich.

W listopadzie 2011 r. „Gość Niedzielny” był liderem sprzedaży wśród tygodników opinii. Średnia sprzedaż ogółem tytułu wyniosła 145 421 egz. (dane ZKDP, więcej na ten temat).











