W lipcu br. Polska Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową pod hasłem „Wyjątkowy citybreak”. W przetargu wybrano ofertę firmy eSky.pl, która zdaniem POT była najkorzystniejsza i otrzymała największą liczbę punktów. Kwota, którą POT przeznaczy na kampanię to około 329 tysięcy złotych.
Celem kampanii wizerunkowej jest promocja polskich miast poprzez przedstawianie ich przez pryzmat krótkich podróży typu city break.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-organizacja-turystyczna-przetarg-kampania-igrzyska-europejskie ##
Międzynarodowa kampania POT
Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w 12. krajach, w tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech. Kampania prowadzona będzie w okresie wrzesień-październik br.

W ramach kampanii firma eSky.pl we współpracy polskimi influencerami life.catchers oraz olivka_blog przygotowała sesję zdjęciową, na bazie której powstały kreacje reklamowe, przedstawiające takie polskie miast jak Kraków, Poznań, Trójmiasto.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-organizacja-turystyczna-nowa-strategia-marketingowa-dla-polski-szuka-firmy-do-wspolpracy ##
Emisja kampanii będzie prowadzona w internecie poprzez sieć reklamową Google Display Network, w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky oraz mediach społecznościowych. Za działania performance marketing na rynkach zagranicznych odpowiada agencja marketingu dla branży turystycznej Sojern.











