Grupa SARE z nową strategią: omnichannel i technologia internetowa, 20-proc. wzrost EBITDA

Grupa SARE zaprezentowała swoje strategię korporacyjną na lata 2017-2019. Najważniejsze priorytety to 20-procentowy wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Grupa SARE z nową strategią: omnichannel i technologia internetowa, 20-proc. wzrost EBITDA
Dariusz Piekarski, prezes Grupy Sare

Według komunikatu nowa wizja spółki zakłada, że SARE będzie wiodącą polską grupą w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażającą innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Strategia zakłada szereg działań mających na celu poprawę efektywności działania grupy oraz zapewnienie swoim klientom narzędzi wspierających sprzedaż, które będą jednocześnie atrakcyjne kosztowo oraz dostosowane do ich potrzeb.

- Niezmiennie, nadrzędnym celem będzie dla nas przede wszystkim satysfakcja naszych klientów - zarówno obecnych, jak i przyszłych - podkreśla Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE. - Specjalnie dla nich zostały przygotowane innowacyjne narzędzia, które będą pomocne przede wszystkim w zwiększeniu sprzedaży w modelu omnichannel, ale także i wśród standardowych rozwiązań abonamentowych. Będziemy budować wartość spółki oraz zapewniać ponadprzeciętne zwroty z zainwestowanego kapitału dla akcjonariuszy. Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną grupą - dodaje.

SARE ujawnia, że nowa strategia to efekt wzrostu skali działalności grupy. Jednocześnie jest ona odpowiedzią na narastającą konkurencję w branży nowych technologii komunikacyjnych i marketingowych.

- Dynamiczny wzrost skali działalności Grupy SARE wymagał zmiany modelu biznesowego, uwzględniającego zwiększenie stopnia integracji Grupy i uzyskania efektu synergii oraz co kluczowe, zidentyfikowania najbardziej perspektywicznych obszarów i opracowania strategii ich dalszego rozwoju. Stawiamy sobie ambitne, ale naszym zdaniem w pełni osiągalne cele - ocenia Krzysztof Zawadzki, członek zarządu SARE.

Grupa SARE ma stawiać na badania i rozwój własnej technologii oraz zwiększenie kompetencji w zakresie omnichannel, prowadząc jednocześnie działania w zakresie fuzji i przejęć. Realizacja powyższych celów doprowadzić ma z kolei do uzyskania wiodącej pozycji w branży marketingu internetowego w Polsce.

Strategia zakłada możliwość dokonywania przejęć podmiotów działających w najbardziej perspektywicznych obszarach. Dotyczy to w szczególności firm działających w obszarze wideo marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sare-z-rosnacymi-przychodami-i-mniejszym-zyskiem-operacyjnym ##

Grupa SARE działa w branży komunikacji i marketingu w internecie koncentrując się na segmencie marketing automation. Poszczególne spółki z grupy oferują komplementarne usługi w obszarze planowania, realizacji i analizy efektów kampanii reklamowych (w tym poprzez autorskie systemy oprogramowania oraz obszerne bazy adresowe do wysyłki e-maili).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu