Grupa TelForceOne promuje produkty i buduje relacje biznesowe na całym świecie

TelForceOne, notowany na GPW w Warszawie największy w Polsce dystrybutor akcesoriów mobilnych i elektroniki konsumenckiej oraz myPhone - producent i dystrybutor smartfonów i telefonów komórkowych, intensywnie pracują nad pozyskaniem nowych zagranicznych partnerów biznesowych. W tym celu Grupa będzie obecna na wszystkich najważniejszych światowych wydarzeniach branżowych w tym roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W zeszłym tygodniu dwie spółki z Grupy Kapitałowej – TelForceOne oraz myPhone wystawiły własne stoisko na Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targach elektroniki użytkowej. Podczas wydarzeń spółka myPhone przedstawiła przedpremierowo dwa najnowsze modele smartfonów z serii Infinity w wersji 3G i LTE. – Modele te wyróżnia bardzo dobra jakość wykonania i wysokie parametry techniczne. W Polsce będą dostępne w lutym br. – mówi Radosław Trzeba, Członek Zarządu myPhone. Spółka TelForceOne zaprezentowała z kolei szeroką gamę akcesoriów do urządzeń mobilnych – projektowanych w Polsce i oferowanych pod własnymi markami Forever oraz GreenGo.

W I kwartale 2015 r. spółki z Grupy TelForceOne wezmą udział jeszcze w trzech istotnych imprezach dla światowej branży technologii mobilnych: w targach Distree EMEA 2015 w Monaco, MWC 2015 w Barcelonie oraz CeBIT 2015 w Hanowerze. Produkty TelForceOne i myPhone zostaną zaprezentowane wśród najbardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń. – Kilka lat temu produkowaliśmy jedynie telefony o uproszczonej funkcjonalności, dzisiaj w naszych smartfonach wykorzystujemy technologię i oprogramowanie na najwyższym światowym poziomie – mówi Radosław Trzeba, Członek Zarządu myPhone.

W targach wezmą udział również przedstawiciele kluczowych dystrybutorów i największych internetowych sieci sprzedażowych. - Udział w tak ważnych wydarzeniach branżowych to nie tylko istotny element promowania naszych marek, ale także doskonała okazja dla Grupy na pozyskanie nowych, cennych kontaktów biznesowych – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.

Grupa od lat bierze udział w najważniejszych wydarzeniach branżowych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Jednak ten rok będzie charakteryzował się dużo większą aktywnością w tym zakresie. – Udział Grupy w targach Distree EMEA, MWC oraz CeBIT jest już potwierdzony, ale planujemy pojawić się także na kilku innych. Efektywność działań podejmowanych podczas takich wydarzeń jest znacząca i stanowi ważny punkt w obszarze promocji i budowania relacji z partnerami biznesowymi TelForceOne. Tym bardziej, że w tym roku chcemy rozszerzyć naszą działalność także poza rynki europejskie – dodaje Wiesław Żywicki.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"