Grupa WP przed Onetem i RASP w mobile’u, Interia i Allegro z GG przyciągają treściami audio/wideo

W marcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały o 58 mln krajowych odsłon mobilnych więcej niż strony Onetu i RASP. Z treści audio i wideo przez najdłuższy czas korzystali użytkownicy serwisów Interii oraz Allegro i GG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Strony Wirtualnej Polski i Grupy o2 w wynikach za marzec po raz pierwszy były klasyfikowane w Megapanelu razem (przeczytaj więcej o tej zmianie). Wspólnie zanotowały 425,6 mln krajowych odsłon mobilnych, o 25,7 mln więcej niż witryny WP (liczone z Orange.pl i Neostrada.pl) oraz Grupy o2 w lutym br.

Scalenie wyników pozwoliło Grupie WP wyprzedzić Onet i RASP, na których stronach wykonano w marcu 367,5 mln krajowych odsłon mobilnych, o 39,3 mln więcej niż miesiąc wcześniej.

Serwisy Allegro i GG zyskały w skali miesiąca 45,4 mln krajowych odsłon mobilnych, strony Grupy Gazeta.pl - 7,7 mln, a witryny Grupy Interia.pl - 20,4 mln.

Wśród konkretnych serwisów liderem pozostał Onet.pl, który w marcu zanotował 317,8 mln krajowych odsłon mobilnych, o 38,5 mln więcej niż w lutym.

WP.pl zyskała w skali miesiąca 24,5 mln odsłon, Tablica.pl - 19,9 mln, a Allegro.pl - 23,3 mln.

Na Ulub.pl krajowe odsłony mobilne stanowiły w marcu 37,85 proc. wszystkich odsłon, na Sport.pl - 30,24 proc., a na Pudelek.pl - 24,77 proc.

Grupa Onet i RASP jest niezmiennie liderem pod względem liczby krajowych cookies mobilnych - na jej stronach w marcu wykonano ich 8,27 mln, o 848 tys. więcej niż miesiąc wcześniej.

Grupa WP zanotowała 7,86 mln cookies, Grupa Allegro i GG - 5,94 mln, a Grupa Gazeta.pl - 5,32 mln. Strony TVN zanotowały w skali miesiąca wzrost aż o 30,4 proc.

grafika

Na stronach Onetu i RASP z treści audio i wideo korzystało w marcu 4,71 mln internautów, o 148,7 tys. więcej niż w lutym. Natomiast Grupa WP straciła w skali miesiąca 245,5 tys. takich użytkowników.

Minimalny spadek zanotowała Grupa Gazeta.pl, a niewielkie wzrosty - Grupa Interia.pl i Grupa Murator - Time.

grafika

W serwisach Interii z materiałów audio i wideo internauci korzystali w marcu przez 15,22 mln godzin, o 1,36 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Strony Allegro i GG zanotowały w tym ujęciu 6,09 mln godzin, a serwisy Muratora i Time - 4,93 mln.

Na stronach Allegro i GG przeciętny użytkownik korzystał z audio i wideo przez 10 godzin i 16,5 minuty, w serwisach Interii - przez 9 godzin i 52 minuty, a w serwisach Muratora i Time - przez 8 godzin i 6 minut.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online