Utworzony w WPP zespół będzie odpowiedzialny za tworzenie zintegrowanych kampanii kreatywnych i treści związanych z reklamą, technologią cyfrową, aktywizacją zakupów i PR dla marki leków przeciwbólowych.
WPP zostało wybrane po przeglądzie ofert, szczegółów którego marketer nie zdradza.
Dotychczas obsługą reklamową Panadolu na poziomie globalnym zajmowała się agencja Grey. Ma nadal współpracować z GSK nad kreacjami dla tej marki środki przeciwbólowych w biurze w Singapurze.Zespołem projektowym do obsługi Panadolu w WPP kieruje Konstantin Popovic jako dyrektor wykonawczy. Jest szefem Grey Group w Singapurze i od 2015 roku był kierownikiem zespołu do obsługi GSK w w regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce.W skład tego zespołu wchodzą pracownicy agencji: Geometry, Gray, Hill & Knowlton Strategies, Ogilvy Commonhealth i Wunderman.Przedstawiciele WPP powiedzieli, że obsługa Panadolu za pomocą modelu dostosowanego do potrzeb klienta umożliwi GSK usprawnienie pracy agencji i zmaksymalizowanie jej wydajności.

- W trakcie procesu szukaliśmy agencji oferującej prawdziwe kompleksowe możliwości i silną kreatywną doskonałość, która pomoże nam przenieść Panadol na wyższy poziom - powiedział Michael Duffy, globalny lider biznesowy marki Panadol w GSK Consumer Healthcare. - Byliśmy szczególnie pod wrażeniem potencjału modelu jednej firmy holdingowej, który pozwoliłby zmniejszyć złożoność, zwiększyć wydajność i dostarczyć najlepsze rozwiązanie dla marki.
Kilka dni temu koncern GSK zdecydował się zmienić partnera mediowego – teraz za globalny budżet mediowy firmy odpowiada Publicis Media, który przejął klienta od Mediacomu i PHD.











