GutPR i ekologiczne kosmetyki i ubranka Zielone Dzieci

We wrześniu 2011 roku wrocławska agencja GutPR objęła obsługą mediową nową markę kosmetyków i ubranek dla niemowląt GreenBaby, dostepną w sklepie internetowym www.zielonedzieci.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ostatnim czasie z myślą o maluchach i ich mamach powstał nowy portal internetowy ZieloneDzieci.pl, który oferuje ubranka z bawełny organicznej i ekologiczne kosmetyki nowej marki Green Baby. W serwisie dostępne są naturalne produkty, wykonane z najlepszych, organicznych składników, w 100% bezpieczne dla niemowląt.

Do zadań GutPR należeć będzie prowadzenie PR produktowego dla wprowadzanych właśnie na rynek ubranek i kosmetyków Green Baby oraz szeroko rozumiane doradztwo dotyczące działań komunikacyjnych, w tym e-PR. "Wybraliśmy GutPR z polecenia innego zadowolonego klienta oraz ze względu na ich bardzo dobre referencje" – mówi Małgorzata Gaca z serwisu www.zielonedzieci.pl

Za obsługę odpowiadać będzie zespół specjalistów, kierowany przez Hannę Gehrke-Gut. Klient sam zgłosił się do agencji. Umowa została podpisana na czas określony z możliwością jej przedłużenia.

GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, spożywczym, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i FMCG.

Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela