Kampania "Przekręć Oreo i poznaj przyszłość" obejmuje zarówno działania online, jak i offline. W przestrzeni online sercem aktywacji jest interaktywna platforma zasilona technologią AI, która wspierana jest licznymi działaniami w digitalu: lokalnie wyprodukowanymi spotami wideo, komunikacją w mediach społecznościowych oraz kontekstową kampanią banerową w znanych tytułach online.
W ramach akcji promocyjnej Oreo proponuje zupełnie nową formę wglądu w przyszłość – wystarczy zadać pytanie na stronie Zapytajoreo.pl, przekręcić ciastko, a krem po jednej ze stron ciastka wskaże odpowiedź.

Natomiast w sklepach już jest dostępna limitowana edycja opakowań Oreo 154g, a w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, zachęcające do interakcji i odkrywania przepowiedni Oreo.
Kampania będzie realizowana od 22 września do 30 listopada 2025 roku.
Tym razem postanowiliśmy wykorzystać naturalne zamiłowanie Polaków do wróżb i horoskopów, tworząc nową, lekką formę przepowiadania przyszłości. Dzięki technologii AI i niezwykłej osobowości Michała Sikorskiego, możemy zaprosić konsumentów do świata pełnego humoru i dobrej energii
Za realizację kampanii odpowiadają agencje i praktyki należące do Publicis Groupe: Publicis Lion (Publicis Warsaw), Technology, Prodigious oraz Spark Foundry.











