PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta
Polacy wydali w zeszłym roku na jedzenie ponad 170 mld zł
Rynki środkowej i wschodniej Europy rosną w siłę w handlu detalicznym
Rynki środkowej i wschodniej Europy rosną w siłę w handlu detalicznym
89 mld euro siły nabywczej dla handlu detalicznego Polaków w 2016 r.
89 mld euro siły nabywczej dla handlu detalicznego Polaków w 2016 r.
Polska gospodarka bardziej odporna na krach niż dekadę temu. Największym zagrożeniem są kryzysy ekonomiczne w USA i Chinach
Polska gospodarka bardziej odporna na krach niż dekadę temu. Największym zagrożeniem są kryzysy ekonomiczne w USA i Chinach
W okresie świątecznym wpływ z Rodziny 500 plus na sprzedaż może być znaczący. Możliwa jest dynamika rzędu 10 proc.
W okresie świątecznym wpływ z Rodziny 500 plus na sprzedaż może być znaczący. Możliwa jest dynamika rzędu 10 proc.
Silny przemysł i handel detaliczny, zapaść w polskim budownictwie
Silny przemysł i handel detaliczny, zapaść w polskim budownictwie
Spora zadyszka branży handlowej. Wyniki finansowe spółek za pierwsze półrocze były mieszane z przewagą rozczarowań
Spora zadyszka branży handlowej. Wyniki finansowe spółek za pierwsze półrocze były mieszane z przewagą rozczarowań
Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji spada w UE, rośnie w Polsce
Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji spada w UE, rośnie w Polsce
Kto zapłaci podatek handlowy?
Kto zapłaci podatek handlowy?
Minister finansów chce ściągnąć 2 mld zł z podatku od sklepów
Minister finansów chce ściągnąć 2 mld zł z podatku od sklepów
Sieci handlowe mają coraz większe opóźnienia w płatnościach
Sieci handlowe mają coraz większe opóźnienia w płatnościach
Coraz mniej fuzji i przejęć
Coraz mniej fuzji i przejęć
Spada udział sprzedaży detalicznej w prywatnej konsumpcji, Polska powyżej europejskiej średniej
Jaka przyszłością handlu w Polsce? Ulice handlowe i dworce kolejowe
Jaka przyszłością handlu w Polsce? Ulice handlowe i dworce kolejowe
Udział sprzedaży bezpośredniej w polskim handlu to tylko 1 proc.
Udział sprzedaży bezpośredniej w polskim handlu to tylko 1 proc.