Hash.fm otwiera sklep dla influencerów Fameshop

Fameshop to sklep internetowy dla influencerów, którzy otrzymują wystawione produkty w zamian za publikacje o nich w kanałach społecznościowych. Za projektem stoi agencja influencer marketingu Hash.fm.

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Hash.fm otwiera sklep dla influencerów Fameshop

Fameshop to narzędzie służące automatyzacji działań marketingowych z udziałem influencerów. Twórcy sami wybierają z wirtualnej półki produkt, który chcą nabyć, z wystawionych przez marketerów. Zdobywają je w zamian za publikacje na swoim kanale (blogu, vlogu, social mediach).  

- Cały proces jest bardziej automatyczny - przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja influencerów, tworzenie raportów końcowych jest tak skonstruowane, aby cały proces był jak najbardziej efektywny i umożliwiał skalowanie działań. Platforma jest otwarta dla wszystkich influencerów i pozwala działać na dużą większą skalę niż pojedyncze, osobno ustalane współprace. Zarazem stroną inicjującą jest influencer - to on zgłasza się do akcji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.

Opłaty za Fameshop

Influecerzy nie muszą płacić za korzystanie z Fameshopu. Koszty ponoszą za to marketerzy.

- Cena finalnie zależy od gwarantowanego zasięgu kampanii, jaki chce osiągnąć klient, który jest bezpośrednio powiązany z liczbą influencerów zaangażowanych w akcję. W ramach współpracy z Fameshopem klient dostaje cały pakiet usług - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl szef Hash.fm.

Uruchomienie Fameshopu było poprzedzone półrocznymi testami beta. - Technologia, na której bazuje Fameshop była rozwijana przez nas przez kilka lat i wykorzystywana w bieżących działaniach Hash.fm - dodaje Konrad Traczyk.

Obecnie zespół Fameshopu w Hash.fm ma już wydzielony dział obsługi klienta, realizacji, dział sprzedaży i rozwoju produktu.

Influencerzy do sprawdzenia

Hash.fm dba także o weryfikację twórców, którzy chcą skorzystać z Fameshopu. W tym celu są sprawdzani -  zarówno pod kątem jakości contentu i liczby obserwujących, jak i współczynnika zaangażowania, struktury oraz demografii jego społeczności.

- Weryfikujemy influencerów przede wszystkim pod kątem podejrzanych zjawisk w obszarze bazy fanów, np. czy nie są to fałszywe konta, czy nie zostali kupieni oraz demografii obserwujących, pod kątem tego czy pochodzą z Polski - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Traczyk.

Kampanie z wykorzystaniem Fameshopu zrealizowały już m.in. L’Oréal, Home&You czy Ochnik - łącznie ponad 50 akcji różnych marek, z których wygenerowano ponad 1,4 tys. publikacji o produktach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów