Havas PR Warsaw wzmacnia portfolio. Nowy klient z sektora retail

Do grona klientów Havas PR Warsaw dołączyła spółka z branży nieruchomości komercyjnych - Unibail-Rodamco-Westfield. Agencja przejęła obsługę komunikacyjną czterech obiektów grupy w Polsce: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Galerii Wileńskiej oraz Wroclavii.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Havas PR Warsaw wzmacnia portfolio. Nowy klient z sektora retail
mat. prasowe

Wspomniana agencja odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym strategię PR, komunikację nowych otwarć oraz koordynację aktywności skierowanych do lokalnych społeczności. Współpraca z Unibail-Rodamco-Westfield wpisuje się w strategię Havas PR Warsaw dotyczącą rozwoju specjalizacji real estate & retail — czytamy w komunikacie prasowym.

Zespołem po stronie agencji kieruje Katarzyna Wiernicka-Ponikło (associate director), która jednocześnie pełni funkcję rzeczniczki prasowej dla Westfield Arkadia i Westfield Mokotów.

Jak podkreśla Tomasz Lis, managing director Havas PR Warsaw, współpraca obejmie również promocję projektów związanych ze zrównoważonym rozwojem, takich jak Westfield Good Festival czy EkoWileńska.

Pozyskanie Unibail-Rodamco-Westfield jako klienta ma istotne znaczenie dla pozycji Havas PR Warsaw na polskim rynku komunikacji marketingowej. URW zarządza globalnie 67 centrami handlowymi w 11 krajach, odnotowując rocznie ponad 900 milionów wizyt.

Firma realizuje strategię Better Places, koncentrującą się na działaniach społecznych i rewitalizacji przestrzeni miejskich.

Decyzja URW o wyborze polskiej agencji do obsługi komunikacyjnej to sygnał rosnącego znaczenia lokalnych kompetencji w segmencie premium retail, gdzie kluczowe stają się działania dostosowane do specyfiki poszczególnych rynków.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny