Havas ogłosił znaczne plany rozwoju po tym, jak w trzecim kwartale 2025 r. udało mu się osiągnąć netto organiczny wzrost przychodów o 3,8 proc. Dla porównania, w analogicznym okresie ubiegłego roku koncernowi, jeszcze jako część Vivendi, odnotował spadek o 2,3 proc.
Główną przyczyną tego wyniku jest rozwój w poszczególnych obszarach, zwłaszcza w dziale zdrowia.
Havas przewiduje, że całoroczny wzrost wyniesie od 2,5 proc. do 3 proc., korygując wcześniejszą prognozę na poziomie 2 proc. Organiczny wzrost za pierwsze dziewięć miesięcy wyniósł 2,8 proc., co przypisuje się strategii współpracy z największymi klientami i wzrostowi usług.

Firma zyskała także dzięki strategii przejęć, w tym zakupowi hiszpańskiej agencji marketingowej Tidart. W planach na czwarty kwartał są dalsze przejęcia.
Wyniki za trzeci kwartał były także wspomagane wzrostem przychodów w różnych regionach. W Ameryce Północnej odnotowano wzrost o 7,4 proc., a w Europie o 1,9 proc. Azja Południowo-Wschodnia i Afryka wzrosły o 8,2 proc., podczas gdy Ameryka Łacińska spadła o 4,6 proc. z powodu zmniejszonego wydatków klientów w Brazylii i Chile.
CEO Yannick Bollore podkreślił, że firma zdobyła nowe kontrakty, m.in. z Domino's oraz utrzymała obsługę mediów dla BBC. Wygrała również przetarg na obsługę medialną Emirates Airlines o wartości 190 mln dolarów.











