Havas Media kusi pracowników. Konkurent reaguje na reklamę przy jego biurze

Publicis Groupe Poland odpowiedziała na kampanię employer brandingową Havas Media, której reklama pojawiła się niedaleko biura Publicisu w Warszawie. Akcja ma zachęcać pracowników innych firm marketingowych do przejścia do Havas Media.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Havas Media kusi pracowników. Konkurent reaguje na reklamę przy jego biurze
Kampania employer brandingowa Havas Media

"Hej Havas Media Network Poland! Od kilku dni patrzymy na Wasz plakat przy naszym biurze i tak sobie myślimy, niby fajnie, ale szczerze..., kampania bez solidnego researchu. Piszecie, że jeziorko to za mało (tutaj pełna zgoda!) i kusicie 'spoko rozwojem' u Was. Pewnie gdybyście wiedzieli, że 'możliwości rozwoju' są jednym z głównych powodów, dla których co miesiąc dołącza do nas kilkadziesiąt nowych Talentów, to inaczej byście kombinowali" – czytamy na LinkedInie Publicis Groupe Poland.

Następnie firma wymienia wszystkie profity, jakie oferuje swoim pracownikom.

"W badaniach satysfakcji, 86% naszych Talentów potwierdza, że zapewniamy możliwości rozwoju cennych umiejętności, a 92% ma poczucie, że wykonując pracę, zdobywa pożyteczną wiedzę i doświadczenie. Z przyjemnością ugościmy Was nad jeziorkiem (nawet z wędkami, jeśli lubicie wracać z suchym kijem) i opowiemy więcej" – dodaje Publicis Groupe, odsyłając do swoich aktualnych ofert pracy.

Screen
© LinkedIn Publicis Groupe Poland | Publicis Groupe Poland

Havas wystartował z kampanią outdoorową

Wpis Publicis Groupe Poland nawiązuje do uruchomionej we wrześniu kampanii outdoorowej "Havas Spoko Miejsce Na Rozwój", która ma pokazywać, dlaczego Havas to dobre miejsce do pracy i rozwoju w branży mediowej.

Pierwszym etapem kampanii jest outdoorowa akcja reklamowa w 11 strategicznych punktach Warszawy, m.in. na przystanku autobusowym, znajdującym się przy siedzibie Publicis Groupe Poland.

Na plakacie widzimy znudzonego, zrezygnowanego mężczyznę a obok hasło: "Jeziorko to za mało, żeby tu siedzieć". Slogan nawiązuje do jeziorka, przy którym znajduje się siedziba Publicis Groupe Poland.

"Właśnie ruszamy z kampanią, która przedstawi bliżej naszą firmę pokoleniu #GenZ i udowodni, że warto grać z nami w jednej ekipie. Argumenty na to pojawią się w digitalu, na nośnikach OOH oraz dedykowanym LP. Spokojnie, nie musisz być 'Zetką', żeby podejrzeć, dlaczego jesteśmy spoko" – poinformowała na Instagramie grupa Havas Media.

Częścią kampanii jest serwis havasjestspoko.pl. Został przygotowany tak, aby w przyjazny sposób pokazać kulturę Havas Media Network – atmosferę współpracy, wartości i możliwości rozwoju. Kandydaci mogą dzięki temu zajrzeć za kulisy agencji.

– Havas to przede wszystkim ludzie: ich energia, zaangażowanie i pomysły sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi. Kampanią chcemy pokazać, że jesteśmy najlepszym miejscem na rozwój, bo stawiamy na autentyczność i wspólne budowanie przyszłości, a do tego mamy zdrowy dystans – komentuje Anna Maciągowska, head of people & culture w Havas Media Network.

Działania wspierane są w kanałach społecznościowych agencji. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Havas Play, a za planowanie i zakup mediów – Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą