Havas uruchamia Havas Market, na czele Ślusarska i Kwiatkowski

Agencja Havas łączy struktury performance oraz e-commerce pod wspólnym szyldem Havas Market. Na czele jednostki stoją Aleksandra Ślusarska jako head of performance media oraz Tomasz Kwiatkowski w roli head of e-commerce operations.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Havas uruchamia Havas Market, na czele Ślusarska i Kwiatkowski
Aleksandra Ślusarska i Tomasz Kwiatkowski, fot. materiały prasowe

Havas Market oferuje rozwiązania i możliwości dotarcia, które mają wpływ na decyzje użytkownika w trakcie całego Customer Journey – łączy kompetencje strategiczne (Marketplace, DTC) z eksperckimi działaniami operacyjnymi (Performance Media), będąc odpowiedzialnym za wzrost wartości biznesu online klientów agencji. 

Zespół ekspertów Havas Market specjalizuje się w tworzeniu holistycznych strategii e-commerce, obejmujących zarówno media, jak i content – z wykorzystaniem takich kanałów jak direct display/mailing, afiliacja, paid search, paid social, remarketing, retail media digital (direct buying) oraz platformy zakupowe. Szczególne wzmocnienie kompetencji w obszarze Retail Media odpowiada na dynamicznie rosnące znaczenie tego kanału jako kluczowego punktu styku konsumenta z marką.

– Połączenie sił obu zespołów to naturalny krok, który nie tylko zwiększa nasze możliwości operacyjne, ale przede wszystkim pozwala lepiej odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Dzięki wspólnej wiedzy, doświadczeniu i ujednoliconej strategii działania zyskujemy nowe pole do innowacji oraz skuteczniejszego skalowania wyników naszych klientów – powiedziała Aleksandra Ślusarska, head of performance media, Havas Market.

Strategiczne wzmocnienie oferty

Havas Market pracuje na innowacyjnych narzędziach własnych, optymalizujących komunikację na całej ścieżce użytkownika, takich jak: Havas Market Retail & Performance Insights, Havas Market Forecast czy nowe narzędzie do planowania retail mediów - Havas Market Retail Media.

Eksperci Havas Market ściśle współpracują z wyspecjalizowaną w analityce danych jednostką Havas – CSA (Customer Science Analytics), która stanowi unikalne na rynku połączenie strategii, technologii i danych, wspólnie realizując procesy optymalizacyjne z wykorzystaniem zaawansowanej analityki, wnioskowania oraz synergii contentu, mediów i customer journey. Dzięki kompetencjom z zakresu business intelligence, web analytics, data science i data strategy, CSA wspiera projektowanie i wdrażanie kompleksowych strategii e-commerce opartych na danych.

Nowa struktura Havas Market to nie tylko zmiana organizacyjna, ale przede wszystkim strategiczne wzmocnienie oferty. W centrum naszych działań znajduje się klient i jego biznes, dlatego inwestujemy w unikalne na rynku narzędzia oraz rozwijamy strategiczne partnerstwa – zarówno globalne, takie jak z Mirakl, Shopify czy YouGov, jak i lokalne z Persooa i SeoGroup. Dzięki temu możemy oferować skalowalne, zintegrowane i przede wszystkim efektywne rozwiązania w dynamicznym środowisku e-commerce. To nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania marek, które potrzebują partnera zdolnego do holistycznego podejścia, szybkiego działania i dostarczenia realnej wartości biznesowej – komentuje Tomasz Kwiatkowski, head of e-commerce operations, Havas Market.

Ślusarska i Kwiatkowski na czele jednostki

Na czele nowej struktury Havas Market stoją Aleksandra Ślusarska, która jako head of performance media będzie odpowiadać za obszar performance oraz Tomasz Kwiatkowski, head of e-commerce operations, zarządzający obszarem e-commerce. Będą raportować do Beaty Magdziarz, chief digital officer w Havas Media Network.

– Havas Market to odpowiedź na realne wyzwania i potrzeby naszych klientów. W dobie rosnącej roli retail media i dynamicznie zmieniających się zachowań konsumenckich, integracja kompetencji performance i e-commerce pozwala nam nie tylko skuteczniej planować, ale i realizować strategie oparte na danych i efektywności. To także krok w stronę jeszcze większej synergii między mediami, technologią i treścią – co wpisuje się w naszą wizję nowoczesnego marketingu opartego na innowacji, elastyczności i realnej wartości biznesowej dla marek. Havas Market doskonale odzwierciedla kierunek, który przyjęliśmy jako organizacja w ramach strategii Havas Converged – marketingu napędzanego danymi i skoncentrowanego na konsumencie – komentuje Beata Magdziarz. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele