Agencja Havas Worldwide Warsaw zdobyła dwie nagrody i jedno wyróżnienie. Dwukrotnie nagrodzono prowadzoną przez agencję dla platformy nc+ kampanię El Clásico, która została uznana za najlepszą w kategoriach: innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji i Best Use of Content. Wyróżnienie w kategorii innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych (podkategoria: innowacyjna cyfrowa kampania zintegrowana) przypadło Kurce Wolnej – kampanii prowadzonej dla Polskich Ferm.W związku ze zdobytymi nagrodami Havas Worldwide Warsaw znalazła się na drugim miejscu w ogólnym rankingu agencji.W tym roku na 149 zgłoszeń przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień oraz 2 grand prix. Konkurs Innovation Award od 15 lat premiuje wszelkie działania, które wykraczają poza standardową komunikację, rozwiązania, w których zostały przełamane dotychczasowe schematy w określaniu i planowaniu punktów styku z konsumentem, oraz kampanie, w których wykazano się odwagą w przekraczaniu granic dotychczasowych sposobów komunikowania się.












